دلچسپ و عجیب

کس طرح سے جان سکتے ہیں کہ کوئی آپ سے محبت کرتا ہے۔

محبت میں رہنے کا ایک بڑا حصہ دوسرے شخص کے لئے مکمل طور پر کھلا ہونے میں شامل ہوتا ہے۔ اگر آپ ان کے ایک پہلو کو جانتے ہیں جو ہر کوئی نہیں جانتا ہے ۔ تو یہ محبت ہوسکتی ہے۔ اگر آپ جس شخص کے ساتھ ہیں وہ عام طور پر عام لوگوں میں سنجیدہ اور شائستہ ہوتا ہے ۔ لیکن جب وہ تنہا ہوتے ہیں تو وہ آپ کو اپنا سب سے مزاحیہ پہلو دکھاتا ہے ۔ پھر وہ آپ کے لئے محبت محسوس کرتا ہے۔

اگر وہ شخص اپنے جذبات آپ کے ساتھ بانٹتا ہے اور اسے کرنے میں راحت محسوس کرتا ہے تو یہ محبت ہے۔اگر فرد معصوم کو دیکھے بغیر یا اپنے دانتوں کے درمیان کھانا کھائے بغیر راحت محسوس کرے تو اس کا مطلب ہے کہ وہ آپ کو اپنا سارا جوہر دکھاتے ہوئے نہیں ڈرتے ہیں۔دیکھو کہ آیا اسے اچھے دن کے بعد بھی آپ کے ساتھ رہنا پسند ہے۔ اگر آپ جس شخص سے پیار کرتے ہیں اس کا دن خراب ہوتا ہے ۔ لیکن آپ کو دیکھ کر آپ کا ذہن بدل جاتا ہے۔ تو یہ اس بات کی علامت ہے کہ اس کے اندر پیار چلتا ہے۔ اگر وہ آپ سے محبت کرتا ہے تو پھر آپ کو دیکھنا یا آپ کی آواز سننا اس بات کی ضمانت ہے کہ اس کا برا دن جلد ہی گزر جائے گا۔
اگلی بار جب آپ اسے خراب موڈ میں دیکھیں گے تو دیکھیں کہ آپ کی موجودگی نے اس کا موڈ تبدیل کیا ہے۔اپنے ساتھی کی آنکھوں کو دیکھو۔ یہاں تک کہ اگر آپ کو لگتا ہے کہ آنکھیں آنکھیں ہیں اور وہ ایک لمحے سے دوسرے لمحے مختلف چیزیں نہیں کہتے ہیں ۔ اگلی بار جب آپ اس کی آنکھوں میں دیکھیں گے تو دیکھیں کہ اس کی نظر آپ کو بتاتی ہے کہ وہ آپ سے محبت کرتا ہے۔ جب آپ انہیں دیکھیں گے۔ تب آپ کو پتہ چل جائے گا ۔اور آپ کو ایسا وقت بھی آئے گا جب آپ محسوس کریں گے کہ آپ کی نگاہوں کی شدت زیادہ ہے۔

یہ آپ کے ساتھ ہوسکتا ہے کہ اچانک آپ نے دیکھا کہ آنکھوں میں اس اظہار کے ساتھ وہ شخص آپ کو جانے بغیر آپ کو دور سے دیکھ رہا ہے۔دیکھو جب وہ آپ کے ساتھ ہوتا ہے تو وہ دنگ رہ جاتا ہے۔ محبت لوگوں کو بادلوں میں دنگ کر ڈالتی ہے اور فطری خوشی دیتی ہے۔ اگر آپ دیکھتے ہیں کہ یہ آپ کی موجودگی میں اس طرح سے کام کرتا ہے تو پھر آپ جو کچھ سمجھتے ہو اسے ادا کرنا پسندیدگی ہوسکتی ہے۔ جب وہ آپ کے ساتھ ہوتا ہے تو کیا وہ ہمیشہ بہت پرجوش اور پاگل ہنسی اور پیار کے مابین گھاٹی میں نظر آتا ہے؟ اگر ایسا ہے تو ، یہ محبت ہے۔اگر آپ نے کوئی مضحکہ خیز بات کہی ہے اور یہ آپ کو ہنسی سے مار دیتی ہے ، تو آپ کے مابین محبت ہے۔اگر آپ نے محسوس کیا کہ وہ شخص گھبرایا ہوا ہے یا بے چین ہے تو ، ہوسکتا ہے کہ آپ کی موجودگی اسے اس طرح سے رکھے ۔دیکھو وہ شخص تلخ ہے جب آپ ہوتے ہیں۔ اگر آپ جذباتی مسئلے میں مبتلا ہیں یا فلو سے محض کمزور ہیں تو ، وہ شخص جو آپ سے پیار کرتا ہے وہ آپ کی مدد کے لئے حاضر ہوگا۔ اگر وہ واقعی آپ سے محبت کرتا ہے تو ۔

وہ آپ کے منفی جذبات کو جذب کرے گا تاکہ آپ جتنی جلدی ممکن ہو دوبارہ بہتر محسوس کریں۔اگرچہ اسے آپ جتنا تلخ نہیں ہونا چاہئے ، آپ یقینی طور پر محسوس کرسکتے ہیں کہ اس کا موڈ آپ کے زیر اثر ہے۔ وہ جو چاہتا ہے وہ آپ کے لئے ہمیشہ خوش رہے۔اگر آپ پہلے سے ہی مشترکہ مستقبل کے بارے میں بات کرتے ہیں تو دیکھنے کے لئے پوری توجہ دیں۔ اگر وہ آپ سے پیار کرتا ہے تو ، پھر آپ کے ساتھ اپنا مستقبل پیش کرنا فطری ہے ، نہ کہ ایسی کسی چیز کے بارے میں جس کو وہ یقین نہیں ہے۔ اگر وہ آپ سے مستقل طور پر پوچھتا ہے کہ آئندہ آپ کے منصوبے کیا ہیں ، 10 سالوں میں ان کی زندگی ایک ساتھ (یا نہیں) کیسی ہوگی ، تو شاید وہ آپ سے محبت کرے گا۔
سچی محبت دوسرے شخص کے ساتھ ہمیشہ کے لئے تصور کر رہی ہے۔ اگر وہ شخص مستقبل کے بارے میں بات کرتا ہے اور ہمیشہ آپ کو شامل کرتا ہے تو پھر اس کا زیادہ امکان موجود ہے کہ وہ واقعتا آپ سے محبت کرتا ہے۔اگر وہ شخص اس کے بارے میں بات کرے گا کہ ان کے بچے کیسے ہوں گے ، وہ ریٹائر ہونے پر کہاں زندہ ہوں گے یا وہ اپنے سہاگ رات کے لئے کہیں گے تو وہ واقعی آپ سے محبت کرسکتا ہے۔

دیکھیں کہ آیا شخص آپ کے تبصروں سے آپ کو اچھا محسوس کرتا ہے۔ “یہ کتنا اچھا بال کٹوانے ہے!” اور “آپ کو طاقت ہے کہ مجھے اچھ feelا محسوس کرے ، چاہے کچھ بھی نہ ہو”۔ اگر وہ شخص آپ کو ایسے الفاظ کے ساتھ دکھائے جو آپ کی شخصیت یا کردار کی خصوصیات کے لئے واقعی آپ کی تعریف کرتا ہے تو ، اس کے بعد ایک اچھا موقع ہے کہ وہ آپ سے محبت کرے گا۔اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ جس شخص سے آپ محبت کرتے ہو اسے ہر وقت چاپلوسیوں سے ڈھکنا چاہئے۔ یہ مقدار سے کہیں زیادہ معیار ہے جو فرق پڑتا ہے۔ملاحظہ کریں کہ آیا اس میں “میں آپ سے محبت کرتا ہوں” کہتا ہے اور اگر یہ معتبر معلوم ہوتا ہے۔ یاد رکھیں کہ اسے کہنے اور محسوس کرنے میں بڑا فرق ہے۔ اگر آپ کی زندگی کا وہ خاص شخص واقعتا آپ سے پیار کرتا ہے اور آپ کی آنکھوں میں غور سے ، سچے دل سے اور آپ کے بدلے میں کچھ بھی نہ چاہتے ہوئے بتاتا ہے تو وہ واقعتا آپ سے محبت کرتا ہے۔

اگر وہ شخص واقعتا آپ سے پیار کرتا ہے تو ، وہ اسے کسی بھی وجہ سے کہے گا ، نہ صرف اس وجہ سے کہ اسے کسی احسان کی ضرورت ہے یا کیونکہ اسے لگتا ہے کہ یہی کہا جاسکتا ہے۔دیکھیں کہ آیا وہ شخص آپ کے سامنے کھلتا ہے۔ اگر پیار کرنے والا بھی آپ سے پیار کرتا ہے تو ، وہ کھلا ہوگا اور آپ کو بتائے گا کہ وہ کیا سوچتا ہے ، اس کا خوف کیا ہے اور وہ کیا چاہتا ہے۔ اگر وہ اپنے بچپن کی کہانیوں کو دبانے نہیں دیتا ہے ، اپنی غلطیوں کا اعتراف کرتا ہے ، تکلیف دہ لمحوں کو یاد کرتا ہے یا مستقبل کے بارے میں خواب آپ کے ساتھ بانٹتا ہے ، اس حقیقت کا یہ حقیقت ہے کہ وہ آپ کو واقعتا کچھ اس طرح بتا سکتا ہے کہ وہ آپ سے واقعتا محبت کرتا ہے اور آپ کے ساتھ راحت محسوس کرتا ہے۔اگر وہ شخص آپ سے کہے: “میں نے کبھی کسی کے لئے یہ محسوس نہیں کیا ،” تو پھر آپ پر بھروسہ کریں اور آپ کو اپنے دل سے پیار کریں

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button