تازہ ترینلائف سٹائلنیشنل خبریں

اب آپ شیل ہیلکس کی مدد سے ایس یو وی کے مالک بن سکتے ہیں!

کون ایک ایس یو وی جیتنا پسند کرے گا؟ یقیناً ہر کوئی! اپنے موجودہ ٹی وی اشتہار میں شیل نے ایک لکی ڈرا کا اعلان کیا ہے جو شرکاء کو دو ایس یو وی اور بہت سے دوسرے انعامات جیتنے کا موقع دے گا۔ احد رضا میر برانڈ کے سفیر ہیں اور نئے اشتہار میں بھی نمایاں ہیں۔

نئے ٹی وی اشتہار کا آغاز احد کے ساتھ ہوتا ہے اور وہ گاڑیوں سے محبت کے بارے میں بات کر رہا ہےاور شیل ہیلکس کے ساتھ اپنی گاڑی کی دیکھ بھال کرتے ہوئے نظر آتا ہے ۔ وہ خود ایک ایس یو وی کے ساتھ کھڑے ہو کر پیشکش کا اعلان کرتا ہے۔ دو خوش قسمت شرکاء بالکل نئی ایس یو وی جیت سکتے ہیں لیکن اگر آپ مقابلے میں داخل ہوتے ہیں تو بہت سے دوسرے انعامات بھی حاصل کر سکتے ہیں۔ یہ ایک شاندار پیشکش ہے جو بہت سے لوگوں کو مائل کرے گی اور چند کو جیتنے پر بہت خوش کرے گی۔

اس لکی ڈرا میں داخل ہونے کے لیے ایک بہت ہی آسان عمل درکار ہے۔ سب سے پہلے اور سب سے اہم، آپ کو شیل ہیلکس پیک خریدنے کی ضرورت ہے۔ تمام معلومات سکریچ کوڈ کے ساتھ پیک کے سامنے موجود ہیں۔ آپ کو کوڈ سکریچ کرنے کی ضرورت ہے، موجودہ نمبر پر مس کال کریں، اور کال موصول ہونے پر آپ کوڈ کا اشتراک کریں گے۔ اس طرح آپ لکی ڈرا میں داخل ہو سکتے ہیں اور اگر آپ خوش قسمت ہیں تو آپ ایک شاندار ایس یو وی یا کئی دوسرے عظیم انعامات کے مالک سکتے ہیں۔

شیل ایک ایسا برانڈ ہے جِس سے وابستہ اعتماد لوگوں کے لیے کافی اہم ہے۔ کار سے محبت کرنے والے برسوں سے شیل ہیلکس کا استعمال کر رہے ہیں کیونکہ یہ ان کو گاڑیوں کا خیال کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے اور کارکردگی اور عمر میں اضافہ کرتا ہے۔ لہذا، جب شیل ہیلکس نے لکی ڈرا کا اعلان کیا تو لوگ جانتے تھے کہ برانڈ کچھ ایسی ہی حیرت انگیز پیشکش کرے گا جیسا کہ یہ اپنی معیاری مصنوعات اور قابل اعتماد سروس کے ساتھ کرتا ہے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button